Nepredávame značku, predávame štýl!

Obchodné podmienky

Sme Enemiq, s. r. o., so sídlom na adrese Borčice 237, Borčice 018 53, IČO 54 390 516. Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, oddiel Sro, vložka číslo 43116/R.

Adresa kamennej predajne:

M.R.Štefánika 1939/7, Trenčianske Teplice 914 51.

Kontaktné údaje:

E-mail: info@enemiq.sk

Tel. č.:  0905 169 032

Komunikovať s nami môžete aj prostredníctvom Messengera na našom Facebooku Enemiq

Prevádzkujeme e-shop na adrese www.enemiq.sk.

 

I. Úvod

1. Tieto podmienky upravujú naše vzájomné vzťahy, ak nakupujete v našom e-shope. Sú súčasťou kúpnej zmluvy. Ak si ale pri našej komunikácii dohodneme niečo iné, než je v týchto podmienkach, má táto naša dohoda prednosť.

2. Tieto obchodné podmienky platia pre spotrebiteľa

3. Ak nenakupujete ako spotrebiteľ, platí pre naše vzťahy všeobecná právna úprava, ktorú nájdete hlavne v občianskom zákonníku

4. Ak vás zaujímajú informácie o práci s osobnými údajmi, nájdete ich na našom webe, v pätičke.

 

II. Používateľský účet

1. Na našom webe si môžete založiť vlastný používateľský účet, z ktorého si môžete tovar objednať. Účet ale nie je nutný, nakúpiť u nás môžete aj bez neho.

2. Prosíme vás o uschovanie prístupových údajov k účtu. Informácie a dáta, ktoré do účtu vyplníte, udržiavajte aktuálne.

3. Používateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, občas potrebujeme vykonať údržbu alebo opravu systému. Za prípadné komplikácie sa ospravedlňujeme.

4. Používateľský účet vám môžeme zrušiť, a to hlavne, ak ho dlhodobo nepoužívate alebo ak prostredníctvom neho porušujete zmluvné alebo iné právne povinnosti.

 

III. Recenzie

1. Na našom webe alebo na sociálnych sieťach môžete nájsť recenzie od našich zákazníkov.

2. Recenzie môžu dávať zákazníci, ktorí nakúpili prostredníctvom používateľského účtu.

3. Recenzie prechádzajú procesom automatizovanej kontroly a schvaľovania, ktorý potvrdí a zverejní recenzie v súlade s pravidlami pre zverejňovanie používateľských recenzií.

4. Recenzie nie sú schválené a zverejnené v prípade, že obsahujú externé odkazy a phishingové alebo škodlivé stránky, ak obsahujú adresy URL s označeniami sprostredkovateľa alebo affiliate kódy. Takisto nepovoľujeme prejavy nenávisti, nadávky, obťažovanie, vyhrážky, útoky na ľudí, ohováranie alebo poburujúci obsah, násilie, podvody, nezákonné aktivity a nebezpečné činnosti. Recenzia nebude zverejnená ani vtedy, ak obsahuje zavádzajúce alebo inak neaktuálne informácie (o cene, zložení alebo dostupnosti produktu, ktoré sa zmenili), fakticky nesprávne informácie alebo informácie, ktorých hlavných účelom je propagácia inej spoločnosti, webovej stránky alebo špeciálnej ponuky.

5. Na Googli a na sociálnych sieťach môžete nájsť ďalšie recenzie nás alebo našich produktov. Vzhľadom na to, že ich píšu používatelia na platformách tretích strán, na ktoré nemáme vplyv, tieto recenzie nemožno z našej strany overiť. Ďakujeme za pochopenie.

 

IV. Náš tovar

1. V e-shope nájdete informácie o vami vybranom produkte vrátane dostupnosti, termínu doručenia a ceny. Napriek tomu s vami môžeme uzatvoriť kúpnu zmluvu za iných podmienok, ktoré si dohodneme zvlášť.

2. Ak je produkt v našom e-shope uvedený ako rozbalený, otvorený, s chybou alebo s iným podobným dôvodom na jeho zľavnenie, prosíme, majte na pamäti, že z takéhoto dôvodu nám ho nemôžete spätne reklamovať. Inak sa ale reklamácia aj u týchto produktov riadi všeobecnými pravidlami, ktoré nájdete nižšie.

3. Všetky ceny uvádzame vrátane všetkých daní a poplatkov, okrem nákladov na doručenie. Tie nájdete uvedené ďalej, v rámci nákupného procesu.

4. Ak niekde uvádzame cenu, ktorá je úplne zjavne chybná, táto cena nás nezaväzuje a zmluva medzi nami nevznikla.

 

V. Objednávka

1. Požadovaný tovar vložte do košíka. Prevedieme vás objednávkovým procesom krok za krokom.

2. V nákupnom formulári nájdete informácie o tovare, množstve a cene, zvolíte spôsob dopravy, a tým sa vám ukáže aj konečná čiastka, ktorá obsahuje cenu za tovar a náklady na jeho dodanie. Na základe týchto informácií vytvoríte objednávku (ďalej „Objednávka“).

3. Pred odoslaním Objednávky si môžete údaje skontrolovať a zmeniť.

4. Objednávku odošlete kliknutím na tlačidlo „Objednať s povinnosťou platby“.

5. To, že sme vašu Objednávku dostali, vám potvrdíme e-mailom.

6. Ak nám bude vaša Objednávka pripadať neobvyklá (napr. kvôli množstvu, neobvyklým parametrom a pod.), môžeme vás kontaktovať so žiadosťou o dodatočné potvrdenie. V takom prípade kúpnu zmluvu uzatvoríme až okamihom vzájomného potvrdenia tejto objednávky.

 

VI. Doručenie

1. Tovar vám dodáme spôsobom, ktorý si v košíku vyberiete, v stanovenom termíne, na vami zadanú adresu.

2. Objednaný tovar Vám bude doručený do max. 2 pracovných dní v rámci celej Slovenskej republiky, pokiaľ tovar máme na sklade a dopravu zvolíte kuriérom alebo cez Packetu. Doručenie kuriérom a cez Packetu je ZDARMA. Pri platbe na dobierku sa k poštovnému účtuje poplatok 2 EUR s DPH.

Tovar si môžete prevziať aj osobne, v našej predajni.

3. Prosíme, myslite na to, že rovnako ako my máme povinnosť vám tovar riadne doručiť, vy máte povinnosť prevziať ho. Ak túto povinnosť porušíte, máme právo od vás chcieť náhradu škody. Teda napríklad uhradiť dodatočné náklady spojené s márnym doručením (a to napríklad aj opakovaným) alebo primerané náklady na skladovanie veci. Tiež máme možnosť od zmluvy odstúpiť.

4. Prosíme, tovar ihneď po prevzatí skontrolujte a akékoľvek chyby nám, ideálne bez zbytočného odkladu, dajte vedieť. Vyriešime ich v rámci reklamačného procesu (o tom viac ďalej). Rýchla reakcia a dokumentácia z vašej strany nám pomáha vec efektívne riešiť aj s našimi biznisovými partnermi. Ďakujeme.

 

VII. Platba

1. Informáciu o cene tovaru vrátane DPH uvádzame vždy pri ponuke daného produktu.

2. Kúpnu cenu a náklady na dodanie tovaru môžete hradiť:

  • platbou kartou online
  • okamžitým bankovým prevodom
  • bankovým prevodom
  • na dobierku
  • prostredníctvom služby Google Pay

3. Ak budete platiť na dobierku, celková cena je splatná pri prevzatí tovaru.

4. Ak platíte bezhotovostne, celková cena je splatná pri uzatvorení zmluvy. Tovar zasielame a lehoty na dodanie nám začínajú bežať po pripísaní celkovej ceny na náš účet.

5. Pre každú platbu vám vystavíme daňový doklad. Ten vám pošleme v elektronickej podobe na zadanú e-mailovú adresu.

6. Prípadné zľavy u nás nie je možné kombinovať.

 

XIII. Výmena tovaru

Ak Vám nesedí veľkosť a želáte si ju vymeniť, môžete tovar vrátiť a my vám pošleme inú veľkosť, pokiaľ je stále na sklade.

1. Ako postupovať pri výmene:

  • Presvedčte sa na našej webovej stránke či danú veľkosť z objednaného tovaru na výmenu máme na sklade.
  • V prípade výmeny nesmie tovar javiť známky opotrebenia, musí byť v originálnom obale so všetkými etiketami od výrobcu.
  • Na odstúpenie môžete využiť formulár, ktorý nájdete v závere týchto podmienok, jeho využitie ale nie je podmienkou.

Odoslanie zadarmo na pobočke PACKETA.SK

Nevyhovujúci tovar môžete vrátiť zadarmo cez Packetu. Ak použijete obal, v ktorom Vám bola objednávka doručená, prosím odstráňte starú etiketu s adresnými údajmi. Obal riadne zalepte a za účelom vrátenia zadarmo na pobočke Packeta nahláste kód 96563661 a balík odovzdajte pracovníkovi pobočky. Zoznam pobočiek nájdete na stránke: https://www.packeta.sk/pobocky

Pri každej pobočke je uvedená informácia, či je pobočka tiež súčasne odberovým miestom.

Ak vraciate viac výrobkov, môžete ich dať do jednej zásielky.

Pri väčšom počte zásielok je potrebné na každú z nich nalepiť inú (ďalšiu) spätnú etiketu a každú podať zvlášť.

Pokiaľ chcete balik vrátiť iným spôsobom, pošlite ho na adresu:

Enemiq s.r.o.

M.R. Štefánika 1939/7

914 51 Trenčianske Teplice

Slovensko

Osobné vrátenie na tejto adrese nie je možné.

2. Zásielku odošlite do 90tich dní od prevzatia tovaru. Balík neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá.

 

IX. Vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy)

1. Ak u nás nakupujete ako spotrebiteľ, môžete tzv. odstúpiť od kúpnej zmluvy. To v skratke znamená, že sa kúpna zmluva „zruší“ – vy nám vrátite zakúpený tovar a my vám zase peniaze. Pre toto odstúpenie platia nasledujúce pravidlá.

2. V prípade vrátenia nesmie tovar javiť známky opotrebenia, musí byť v originálnom obale so všetkými etiketami od výrobcu.

3. Enemiq ako predávajúci je oprávnený odstúpiť od potvrdenej objednávky v prípade, ak sa daný tovar už nevyrába alebo nedodáva, alebo ak sa výrazným spôsobom zmenila cena od dodávateľa tovaru. Predávajúci o tejto skutočnosti okamžite informuje spotrebitela a vráti mu už zaplatenú kúpnu cenu za tovar, dohodnutú v potvrdenej objednávke.

4. Spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od potvrdenej objednávky bez udania dôvodu, kedykoľvek pred expedíciou zásielky formou e-mailovej správy, SMS alebo telefonicky a to bez akéhokoľvek postihu.

5. Ak vám zakúpený tovar nevyhovuje, môžete ho vrátiť v lehote 90 dní od prevzatia tovaru a my vám vrátime peniaze. V prípade vrátenia celej objednávky vám pošleme aj čiastku za poštovné, ak bolo v pôvodnej objednávke hradené. Vrátený tovar spracujeme a peniaze pošleme na účet čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od jeho prevzatia.

6. V prípade vrátenia nesmie tovar javiť známky opotrebenia, musí byť v originálnom obale so všetkými etiketami od výrobcu: máme právo posúdiť, či je vrátený tovar nepoškodený, neporušený a či ste svojím neadekvátnym zaobchádzaním neznížili jeho hodnotu. Ak tovar nesprávnym zaobchádzaním alebo neprimeraným skúšaním poškodíte alebo opotrebujete, môžeme od vás chcieť náhradu za zníženie hodnoty tovaru a započítať ju na vrátenú čiastku.

7. Na odstúpenie môžete využiť formulár, ktorý nájdete v závere týchto podmienok, jeho využitie ale nie je podmienkou.

Odoslanie zadarmo na pobočke PACKETA.SK

Nevyhovujúci tovar môžete vrátiť zadarmo cez Packetu. Ak použijete obal, v ktorom Vám bola objednávka doručená, prosím odstráňte starú etiketu s adresnými údajmi. Obal riadne zalepte a za účelom vrátenia zadarmo na pobočke Packeta nahláste kód 96563661 a balík odovzdajte pracovníkovi pobočky. Zoznam pobočiek nájdete na stránke https://www.packeta.sk/pobocky

Pri každej pobočke je uvedená informácia, či je pobočka tiež súčasne odberovým miestom.

Ak vraciate viac výrobkov, môžete ich dať do jednej zásielky.

Pri väčšom počte zásielok je potrebné na každú z nich nalepiť inú (ďalšiu) spätnú etiketu a každú podať zvlášť.

Pokiaľ chcete balik vrátiť iným spôsobom, pošlite ho na adresu:

Enemiq s.r.o.

M.R. Štefánika 1939/7

914 51 Trenčianske Teplice

Slovensko

Osobné vrátenie na tejto adrese nie je možné.

8. Zásielku odošlite do 90tich dní od prevzatia tovaru. Balík neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá.

9. Uveďte nám ideálne číslo objednávky, deň nákupu, vaše bankové spojenie a ako vám máme peniaze poslať späť. Dôvod odstúpenia od zmluvy uvádzať nemusíte.

10. Bezodkladne po odovzdaní alebo aspoň preukázaní odovzdania tovaru na prepravu späť k nám vám vrátime čiastku, ktorá zodpovedá cene tovaru a zaplateným nákladom na jeho dodanie. Zo zákona máme právo vrátiť vám čiastku, ktorá zodpovedá najlacnejšiemu spôsobu dodania, ktorý ste mohli v našom e-shope pre doručenie daného tovaru zvoliť.

11. Čiastku vám vrátime bezodkladne, najneskôr do 14 dní od vášho odstúpenia. Vrátenie peňazí ale môžeme pozdržať do doby, než tovar dostaneme alebo než nám preukážete, že ste ho odovzdali na prepravu späť k nám – podľa toho, čo nastane skôr.

12. Tovar nám zašlite (alebo inak odovzdajte) na našu adresu najneskôr do 14 dní od odstúpenia.

13. Ak odstúpite od nákupu tovaru, ku ktorému sme vám poslali darček, poslali sme tento darček s tzv. rozväzovacou podmienkou: v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy alebo jej časti sa teda rozväzuje aj darovacia zmluva. Prosíme, darček nám zašlite späť spolu s tovarom, pokiaľ sa nedohodneme inak. Opäť máme právo prípadnú škodu započítať proti vrátenej čiastke.

 

X. Ako reklamovať chyby

1. Zodpovedáme za to, že tovar nemá pri prevzatí chyby. To znamená, že v čase, keď ho preberáte, najmä:

  • zodpovedá vašej objednávke,
  • sa hodí na dohodnutý alebo požadovaný účel,
  • sa hodí na účel, na ktorý sa tovar tohto druhu obvykle používa,
  • má dohodnuté príslušenstvo, balenie, prípadne pokyny na použitie, ak sú potrebné,
  • zodpovedá kvalitou alebo prevedením vzorke či predlohe,
  • vyhovuje právnym predpisom.

2. Ak sme vás pred nákupom výslovne upozornili, že sa niektorá vlastnosť veci líši, a vy ste s takouto vlastnosťou súhlasili, nie je možné tovar pre túto vlastnosť reklamovať. Tiež nemožno vec reklamovať pre chybu, pre ktorú sme ju zľavnili, a na tento dôvod zľavnenia sme vás vopred upozornili.

3. Ak sa chyba prejaví do 1 roku od prevzatia, predpokladá sa, že vec bola chybná už pri prevzatí, iba ak by to bolo z povahy produktu alebo chyby vylúčené. Táto doba nebeží (zastavuje sa) po dobu, počas ktorej vec nemôžete v prípade (oprávnenej) reklamácie používať.

4. Vec môžete reklamovať, ak sa chyba prejavila do 2 rokov od prevzatia zásielky. Táto doba nebeží (zastavuje sa) po dobu, počas ktorej vec nemôžete v prípade (oprávnenej) reklamácie používať.

5. Vnútroštátne právo niektorých iných krajín môže stanoviť prísnejšiu úpravu reklamácií, ktorá sa riadi podľa príslušného bydliska spotrebiteľa.

Ako reklamáciu uplatniť

6. Tovar môžete reklamovať akokoľvek. Zavolajte nám, zastavte sa, napíšte e-mail alebo list.

Prosíme, uveďte:

  • svoje kontaktné údaje,
  • ako sa chyba prejavuje a kedy ste na ňu prišli,
  • ako si prajete reklamáciu vybaviť,
  • akýkoľvek doklad či preukázanie nákupu.

7. Chybný tovar nám pošlite alebo prineste spolu s reklamačným formulárom. Niekedy nám môže stačiť aj len zaslanie fotografie – dali by sme vám vedieť. Ideálne nás teda vopred kontaktujte, dohodneme sa.

8. Tovar pri preprave vhodne zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Prosíme o pochopenie, že u väčšiny reklamácií (a na ich posúdenie) je potrebné zaslať tovar kompletný – opäť nás v takom prípade ideálne kontaktujte vopred, dohodneme sa, či je to aj váš prípad.

9. Pri reklamácii vám pošleme elektronické písomné potvrdenie o uplatnení reklamácie, potom tiež o jej vybavení.

Čo môžete požadovať

10. V prvom rade od nás môžete chcieť opravu alebo výmenu tovaru.

11. Ak je zvolený spôsob nemožný alebo neprimerane nákladný, môžeme vašu voľbu upraviť.

12. Môžete tiež chcieť primeranú zľavu alebo od zmluvy odstúpiť. A to v týchto prípadoch:

  • chybu sme odmietli odstrániť alebo sme ju neodstránili riadne,
  • chyba sa prejavuje opakovane,
  • chyba je podstatná.

Odstúpiť od zmluvy nie je možné (a máte teda len nárok na zľavu), ak je chyba nevýznamná.

Ako vybavíme reklamáciu

13. Reklamáciu vybavíme bezodkladne, najneskôr ju musíme vybaviť do 30 dní, ak sa nedohodneme inak. V opačnom prípade môžete odstúpiť od zmluvy alebo požadovať primeranú zľavu.

14. O vybavení reklamácie vás budeme informovať prostredníctvom vašich kontaktných údajov, ktoré ste vyplnili pri reklamácii. Ak si vec naspäť neprevezmete, môžeme od vás chcieť primerané náklady, ktoré sa spájajú s uskladnením veci.

15. Náklady, ktoré účelne vynaložíte na oprávnenú reklamáciu, vám preplatíme. O preplatenie nás požiadajte čo najskôr, najneskôr do jedného mesiaca od konca lehoty na uplatnenie reklamácie, inak na tieto náklady nebudete mať nárok.

 

XI. Záver

Podľa zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov máte právo na mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu plynúceho z kúpnej zmluvy. V takom prípade sa môžete obrátiť na Slovenskú obchodnú inšpekciu, e-mail: adr@soi.sk, web: soi.sk. Mimosúdne riešenie sa zahajuje výlučne na váš návrh, a to v prípade, že sa spor nepodarilo s vami vyriešiť priamo. Návrh môžete podať najneskôr do 1 roka odo dňa, keď ste u nás prvýkrát uplatnili svoje právo, ktoré je predmetom sporu. Zahájiť mimosúdne riešenie sporu online môžete prostredníctvom platformy ODR, dostupnej na webovej stránke ec.europa.eu/consumers/odr/.

Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Ministerstvo hospodárstva SR Mlynské nivy 44/A 827 15 Bratislava 212, internetová adresa: europskyspotrebitel.sk, je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z dňa 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online).

Podnikáme na základe živnostenského oprávnenia. Dozor vykonáva živnostenský úrad a v zákonom vymedzenom rozsahu Slovenská obchodná inšpekcia, na ktoré sa môžete obrátiť s prípadnou sťažnosťou.

Zmluva je u nás uložená, neposkytujeme k nej však prístup.

Zmluvu uzatvárame v slovenskom jazyku.

Naše vzťahy sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.

Všetky práva k našim webovým stránkam, najmä autorské práva k obsahu vrátane rozvrhnutia stránky, fotiek, filmov, grafík, ochranných známok, loga, produktov a ďalšieho obsahu a prvkov patria nám. Zakazujeme ich kopírovať, upravovať alebo inak používať nad rámec kúpnej zmluvy bez nášho súhlasu.

V Bratislave dňa 14. 8. 2025

 

Príloha č. 1: Formulár na odstúpenie od zmluvy

Pre stiahnutie formulára na odstúpenie od zmluvy kliknite sem.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz